iminverklighet

dom vackraste stunderna i livet var dom när ni kom.

ett skämt?

Publicerad 2012-06-10 22:48:07 i tankar&funderingar,

Som så många andra, hela världens befolkning?, har även jag facebook. Den används dock inte flitigt, närmare sagt typ ingenting alls. Men ja, som ni såg tidigare så lade jag ut våran liggdel till barnvagnen här på bloggen och passade även på att göra det på just självaste facebook. Mammor i Skaraborg, hallå vilken marknad tänkte jag. Till min förvåning var det tyvärr inte någon som ville köpa den som kommentera utan det var självaste "admin" för just mammor i Skaraborg. Nervös gick jag ut och läste och här sitter jag nu lite halvt förbannad. Tydligen var den sidan ingen köp och sälj sida så jag skulle ta bort annonsen. Hon ville hålla den sidan rent och städat från sådant med vissa undantag.
Jag hamnade i chock när jag läste vad hon skrivit. Av alla ställen på facebook trodde jag kanske att denna sida var exemplarisk att slänga upp min "till salu" bild. Jag tänkte inte på att någon med hund i Mariestad kanske var intresserad av min barnvagns insats.. Fel av mig, förlåt! Ska komma ihåg att nästa gång jag vill sälja något som intresserar mammor att lägga det på en r i k t i g köp och sälj sida så administratören på mammor i Skaraborg slipper städa upp efter grisar som mig.

Hur kunde jag vara så dum? och hur kan jag tillåta mig själv att bli irriterad över en sån människa?
Förlåt om någon tar illa vid sig av detta men fan, mina grodor behövde ut och dom hamnade utan problem här där jag inte behöver städa upp efter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela