iminverklighet

dom vackraste stunderna i livet var dom när ni kom.

en mammas ständiga tjat om det absolut viktigaste i livet..

Publicerad 2012-06-13 23:15:09 i ebba&ella,

.. det är något man får lära sig att höra hundra gånger om.

Om ni bara visste hur mycket jag älskar er mina dyrbaraste och underbaraste skapelser. Om ni bara visste hur mycket ni gör varje dag genom att bara finnas där.
Oavsett tid och rum, dag som natt, tillhör mitt hjärta er och jag kommer finnas här för att vaka över vareviga dag. Jag kommer stötta, lyssna och försöka förstå när den dagen inkommer för ni är mitt allt. Det finns ingenting som någonsin kan förklara hur viktiga ni är och hur värdefulla ni är ❤
Jag älskar, älskar, älskar Er

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-06-14 08:14:09

Vad fint du skriver!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela