iminverklighet

dom vackraste stunderna i livet var dom när ni kom.

du, älskade och underbara du.

Publicerad 2012-06-09 22:52:35 i bara lite av sandra,

Tänk tillbaka på oss då hur olika vi var och hur olika vi tänkte. Hur annorlunda din värld var för mig och hur min värld var annorlunda för dig.
Du som skulle vara min raka motsats blev den som var helt perfekt. Det var du som fick mig att inse vad kärlek var och det var du som gav mig mer att leva för än vad jag någonsin kunnat drömma om.
Den dagen du blev en del av mitt liv den dagen visste jag att det var d u för evigt. Jag förstod att tillsammans skulle vi gå från då till nu och från nu till senare. Jag vill uppleva framtiden tillsammans med dig älskling, omringad av dina armar vill jag bli gammal och grå.

Jag vill dela min glädje och min sorg med dig för jag kommer för alltid älska dig ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela